Jan. 08, 2013

Jag och babe ligger i soffan. Skulle lagat mat för två timmar sen men båda är helt slut! Jag måste fan in i duschen också.....

Ikväll ska vi bra mysa med varandra, :) vår dag idag <3 7 månader har redan gått helt sinnessjukt! Kollar resa till Thailand för fullt, hittade en 5,500kr ruskigt billigt! Maybee?? xxxxD

Jag älskar verkligen min pojkvän, han är den bästa på jorden. Nyss satt han och berätta för mig hur han vill ha det när vi blir gamla ❤

Ligger och väntar på att My ska ringa mig igen, minns aldrig hur hon har paus.. Hon tycker jag ska söka jobb på Santa Maria då de tydligen behöver folk där och mitt vik går ut den 31/1. Får se om jag får förlängt först. Känns bara segt att sluta ett jobb på en fabrik och börja ett annat? Hmm, men måste ju ha cash och då är det en fördel att ha ett jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback