Jan. 11, 2013

Slutade redan klockan ett idag, hur skönt som helst. Finns inget bättre än att gå hem tidigare en fredag :D Idag slutade Tove på jobb tråååkigt, men hon ( &sophie ;) hade gjort världens godaste kärleksmums! Kommer kännas tomt utan henne & Alexandra.. Alla bara slutar.. Fredde slutade idag också och kanske jag den sista. Sen ska Bengan också börja plugga jaaa shiit.. Krille var så söt idag "det kommer bli skit tråkigt här om du slutar Natalie" nåååh.

Jag och Tom bestämde iallafall oss för att promenera hem! 3km, 17 min tog det ;) och då lunka vi ändå fram med en cykel med punktering haha. Väl hemma kröp jag ner i soffan med köldskador på låren.. Somnade en timme sen ringde min vackra underbaraste vän My och väckte mig :@

Nu har vi kommit hem från citygross och väntar på att maten ska bli klar. Ikväll blir det soffläge med min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback