Jan. 20, 2013

För 23år sedan föddes vi. Jag fem timmar före dig, du vet att det är viktigt ;) I sommar är det 18år sedan jag flyttade in några hus ifrån dig och det var då vi startade denna eviga resan! Du är min absolut bästa vän i hela världen, i vått och torrt i med gång och i motgång finns du alltid här. Du är den som känner mig bäst. Vi kan varandras svaga och starka sidor innan och utan och vi vet exakt hur vi ska hantera varandra i alla situationer. Vi är så fruktansvärt lika i sättet, du är den tvillingen jag aldrig fick. Du är värd mer än allt här i världen och jag kommer stå vid din sida i all evighet! Jag älskar dig My Louise Fransson ❤❤ grattis till oss!


Kommentarer
Postat av: hon

Jag smälter, min bästa vän. <3

2013-01-20 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback