.

Igår blev det docken och hampan efter massa solande hos Natasha ;) mycket trevligt! Jag mitt kålhuve glömde kolla bussen och min mobil var död så där gick inga fler bussar. Och chansa på när nattbussarna kommer var inte aktuellt så jag tog taxi till min bror och Ida fick lösa ut mig.. Palla att det händer sånt när man e helt nykter? Jag och Ida mös lite sen somnade vi. Halv fem sitter Johan och Ricky i soffan och pratar med mig.. Ska berätta om deras kväll mycket intressant.....

Imorse gick jag till Amanda som fixade mina naglar som blev så himla fina och fräscha :D sen hämtade Michelle mig och vi drog till stranden och mötte upp hela ligan! Käkade med Anette i stan sen hem till min älskade pojkvän. Har glott film med Sanne och Valle och nu ska vi snart sova :)

Imorgon fyller Nicole och Benjamin 18år!!! Paaaaardeeey
Ska jobba hela helgen så det blir lugnt för min del ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback