Fast and furious 6

Godkväll!
Imorgon jobbar jag min 8:de dag i streck! Blöööö men gött som fan ändå! ;) vilket jävla väder vi fick idag då? Orkar inte med kyla och blåst!

Cyklade hem efter jobb och bokade tvättid sen gick jag ner på ga och mötte upp Kelly. Glömde min tändare på jobb så fick gå och köpa en? Har inte köpt någon tändare det senaste året iaf.. Orka slösa pengar på det? Hahaha lök

Vi drog till hm sen fkassan och sen slängde vi oss i min soffa och kollade på PLL :) har tvättat hela dagen känns det som.. Nu ligger jag nerbäddad Erik satte på filmen nyss men lär somna när som! Imorgon ska jag hämta en elcigg hos mamma sen mysa med Natasha. Hoppas på jävligt fint väder så vi kan sola hela dagen då jag slutar redan kl 12 :)

Sov gott, :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback