Jul. 03, 2013

Har blivit två sena kvällar nu efter kellsibellsis hemkomst :D jag och Nicole har varit med Lucas på busfabriken hela eftermiddagen! Herrejesus vad kul! Jag och Nicole hade minst lika roligt som Lucas! Lär ha träningsvärk imorgon då vi hoppat runt som galningar och gjort volter och liknande! Måste lätt dit hela gänget ngn dag!

Sen åkte jag hem för att sedan bli hämtad av Sanne så drog vi till Kelly där även Ina var :D vi käka godis mös och sen blev det ett glas vin. Halv tio drog vi till Annie och fortsatte supandet.. Tre glas vin rikare blev det donken hahaa yeye ska sova nu, upp tidigt imorgon! Hermods sen friiiiiisöööööreeeen längtar ihjäl mig! Ska bli så skönt' godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback