KELLY ❤❤

Äntligen har hon kommit hem!!!! Helt underbart. Hon kom till mig vid halv ett idag så käka vi knäcke sen drog vi ner i stan. Handla lite skit sen hem till mig igen. Rasta kom sen drog vi ut och pw hämtade upp My på tågaborg sen in i pålsjöskog och vandra :) hur skönt och mysigt som helst! Blev en pw på 8km :) sen drog vi hem till mig igen käka pizza och chilla i min soffa tills för en halvtimme sedan :) en riktigt mysig dag faktiskt!

Imorgon ska jag på jobbcoach sen ska jag hämta bästa Lucas på förskolan så ska vi spela fotboll och cykla hela eftermiddagen :D om inget jobb ringer! Jobbade förresten på ett nytt jobb i helgen. Hotel horisont och var frukost värdinna, skit roligt faktiskt! Jobbade med Elin och Sophie så det var riktigt nice :)) nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback