Hermods

Går jag på nu tydligen? Första mötet idag, kände inte riktigt att jag fick ut ngt av det som sades idag.. Meeen har tyvärr inget val! Måste fan hitta mig ett jobb snarast!

Åkte hem till Natasha efter jobbcoachgrejen och hängde lite sen hem till min älskade lilla family! Laga mat kolla tv sen kom Michelle ❤ var tvungen att höra allt om deras resa :D Har ett dilemma. Skulle fixa mina fransar idag men så blev det flyttat till imorgon och då är det military fitness baah kommer missa imorgon också, palla :( suger fett.. Måste verkligen fylla på mina fransar, vill ha fylliga sådana på studenten på onsdag!

Nu blir det arrow sen sängen blöblöblö! Världens bästa Elin kom efter sitt jobb med dagenefter snacks, blev en hel ok söndag igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback