Ida fyllde 30 ❤❤

Jag och tompa drog ner till friabad 8.30 igår för att se mitt gamla jobb spela! De var riktigt duktiga, över förväntan haha :) så jävla nice väder att ligga och glo i också. Synd bara att jag inte drog ner linnet direkt, världens fulaste ränder!

Sen var det stress hem duscha sminka platta klä sig sen bussen till Johan och Ida glodde HIF sen skulle världens bästa Ida firas! Och fyfan vad roligt vi hade! Cp fulla och cp glada! Hahaha sen blev det stan, stämpel på sirocco sen drog vi till the headless swan. En snabb runda till helsing sen dansade vi loss på sirocco. En kille dansade för galet och tappar balansen tar tag i mig av alla människor där inne, så jävla störigt. Jag har ju ingen balans, så jag for i backen med honom hahaha och att jag inte då märker hur skitiga mina ben blir? Ser det när jag sitter på dass hemma halv 5 på morgonen! (y)

Nu är babe iväg och ska köpa frulle, donken blir det. Som vanligt vet jag inte vad jag vill ha? Kan aldrig bestämma mig.. Hatar när bara jag varit ute och inte Erik. Då får man ligga och va bakis själv fast jag inte blir det ;) hoppas Elin kommer och tar hand om sin väldigt fulla vän! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback