Söndag som den ska vara!

Vilken underbart mysig dag det blev! Skönt att inte göra något och bara vara med sin älskade pojkvän :) fick lite bilder av Elin innan som jag tänkte dela med mig av! Erik blev inte alls nöjd med bilden som togs för det att han inte rakat sig haha men jag tycker han är vacker vilket som ❤

Jobb ringde innan :D så ska jobba 8.15-13.15 imorgon! Försökt få tag på mina jobbcoacher sedan i tisdags för att veta när vi börjar imorgon så får ringa dem innan jag börjar jobba imorgon och meddela det.. Skit konstigt att de varken svarar på sms eller mejl! My kommer till mig imorgon efter jobb ska bli mysigt sen vid 17.30 ska vi träna :) underbart.

Nu ska jag försöka sova, inte ett skit på tv heller.. Well sov gott pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback