Värsta jag vet

Är att bli väckt när jag somnat! Men ingen i min omgivning verkar förstå det???! Haha nä men jag bara tycker att tex Erik ska sitta och stryka mig på armen tills jag vaknar ist för att busa med Örjan eller slå med kastruller eller vad fan det är för buller jag vaknar till varje kväll på soffan. Och inser att jag har 7 miljoner saker jag måste göra innan jag kan lägga mig i sängen, så som borsta tänderna till att dra ut alla sladdar. Erik hävdar att det inte hade spelat ngn roll hur han väckt mig, jag tror tvärt om!' Fast jag egentligen vet att ingenting fungerar.. Blir så trött! Nu ska jag åter igen somna, tvn är på, navy cis visas och hela lilla familjen ligger nedbäddad i sängen, finally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback