Förtjänar det bästa :p

När jag blir sjuk på ett eller annat sätt så är det väääldigt synd om mig! Tycker både jag min mamma och mina vänner :p i torsdags var det VÄLDIGT synd om mig, älskade My kom springandes till mig på sjukan mamma satt med mig där och väntade så hon var säker på att jag skulle bli okej och när jag kom hem kom Elin med choklad <3 så fina så söta så underbara!

Helgen har varit lugn, då jag typ inte får dricka. Alkohol är blodtunnande och det går emot min medicins effekt! Hatar att inte vara helt ok haha suger!! Var i stan med Natasha och min moster igår och fick massa fina saker :D sen kom Elin med en bukett blommor och lördagsgodis ❤ idag har jag hängt med mormor i två timmar sen åkte jag och babe hem till min familj på Råå och käka söndagsmiddag och mös!

Imorgon är det ny vecka, ska hänga på Elin som ska fixa naglar sen ska vi träna. Om jag inte blir inringd på förskolan. Hade varit helt okej!

Nu ska jag tycka mer synd om mig själv! Det bästa är att min mamma tycker lika synd om mig, som jag själv gör ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback