Köpa hund?

Vaknade av att förskolan jag var på förra veckan ringde ;D det var bara att klä sig och promenera dit, så kul! Ska jobba imorgon också :)

Efter jobb tränade jag och My, hur gött som helst! Ligger i soffan och kollar Ullared och bleker tänderna nöjd som fan!

Lovade Erik på fyllan att vi ska köpa hund ;p får se om jag måste hålla mitt löfte! Jag älskar hundar, uppväxt med hund hela livet så det är inte det som får mig att tveka. Kan inte skylla på att vi inte har tid heller nu när Erik ska börja jobba hemma ;s jag e så fucking feg, vill inte att den ska dö ifrån mig vilket den kommer göra.. Allt har med mitt tvångsbeteende att göra, hate it! Men blir väl en hund snart vill ju ha en som fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback