1 maj

My kom hit vid halv tio och käka frulle innan vi gick hem till henne för att förbereda innan flytten. Vid elva började vi slita som djur och jag med mitt stackars knä haha men tro de eller ej så har flytten hjälpt :p skönt ändå! Mys mamma bjöd på mat efter sjukt god kycklinggrej! Sen hjälpte jag My att packa upp, eller jag satt på en stol och höll henne sällskap i timmar kul ändå! Erik och Örjan mötte mig vid bussen sen gick vi till viskan och rasta öjje och träffa jolle och jennie, sen följde dem med upp en sväng. När de gått drog baby igång dammsugaren och jag tände ljus i hela lägenheten slängde in pizzan i ugnen och hoppa in i duschen. Nu kollar vi på 21 då vi inte kan se fotbollen...

Btw måste berätta lite snabbt om My och sebbes nya fastighetsägare.. Han är jude vilket han verkligen skriker ut så fort man kommer in i trapphuset. I morse träffade My på honom och då låg där en liten papperstuss som ngn förmodligen har råkat tappa ur sin ficka men då säger han "kolla de är emot mig, kastar papper efter mig och skriker jävla jude" Sen kom han och skällde på oss att vi flyttade från fel sida av huset(?) kan bero på att det inte fanns några parkeringar mitt i gatan. Bara att han klampar in i lgh utan att ens knacka är ju sjukt! Sen går jag för att kolla så de flyttat bilen och ser till min förvåning att gubben står och plockar ut plankat från bilen där det står massa sjuka saker som han sedan ställer utanför deras hus? Hahaha välkommen hit liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback