10 Maj

Idag ska vi fira världens bästa Elin som fyllde år igår :) det ska vi göra med att dra till bakken lite senare.. Jag började denna morgonen med att tvätta, not so fun. Det suger verkligen.. Det är nu man förstår hur jävla bra man hade det när man bodde hemma, maten lagades tvätten tvättades och rummet städades.. 
 
Erik försöker muta Örjan med godis för att han ska tycka om honom mer än mig HAHAHAH keep trying baby ;) han är verkligen en mammagris följer varje steg jag tar så söt :D har köpt ett vibrerande halsband till öjje då han skäller som en stucken gris, tycker så synd om honom han blir sååååå rädd när den vibrerar. Men what to do, vill inte ha en bjäbbig liten råtta.. Längtar så tills han får sin långa päls så vi kan klippa honom som en liten björn ;D hahaha om han nu får lång päls, vi vet ju inte ens om han är en blandras men vi får se vad veterinären säger.
 
Snart ska jag ner i tvättstugan, sen vill jag till maxi och hämta ut mitt paket. Men jag pallar inte ta bussen åååååååååh
I love you <3
Trackback