14 MAJ

och ingen är nervösar än jag.. 
 
Besökte mitt gamla jobb idag, viket var väldigt trevligt. FAN VAD JAG SAKNAR LÖNEN JAG HADE DÄR och människorna, lite iallafall.. Sen stack jag till Elin och vi spela kort och drack mjölk sen gick vi hem till mig!* 
Hoppade hinderbana med Örjan sen började jag skriva mitt livs första CV.. Sjukt ändå men har aldrig behövt ngt CV innan men imorgon så.. Ska på intervju imorgon mitt livs första! hahahhh har fått mina andra jobb av att bara blinka. Hade varit gött om det skulle vart så nu med. Vafan håller på här fram och tillbaka om vad jag ska säga och inte säga baaaaaaaaaaaaaaaah blir galen. 
 
Efter intervjun ska jag fixa till mina lashes och sen hänga med bästa elin :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback