8 Maj

Hade världens mysigaste morgon med öjje, han gjorde mig lite lugn inför mitt sjukhus besök. Mamma hämtade mig halv tio så åkte vi dit för att jag skulle hinna samla på mig lite lugnande innan min operation :p FYFAN vad hemskt det var! Kändes som jag skulle dö ont gjorde det och ont gör det nu med. Att vara vaken när ngn skär i en är ingen höjdare. En annan sak som sög är att jag skulle ta mitt lugnande en halvtimme innan vilket inte hade börjat värka, men nu känner jag mig sjuuukt lugn ;) Ligger i min säng och tycker synd om mig själv, jätte synd! Ska snart gå till konne för att köpa mig ett paket smör som jag ska trycka i mig' not.. Idag är jag värd allt som finns i hela världen därför ska jag klicka hem lite saker nu tjohoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback