Drömmarnas värld.

Jag bara älskar att sova för då drömmer jag alltid och kommer alltid ihåg mina drömmar.

Inatt var det dags igen, jag var en vampyr men inte vilken som helst utan Elena. Jag träffade jeremy som är död och hängde med honom var jagad av hunters så jag dödade alla som kom i min väg tsm med Damon ofc! Hade förfan blodsmak i munnen när jag vakna men fyfan vad jag älskar det! Borde hända oftare men får vara glad för det lilla. Man kan aldrig riktigt återberätta en dröm, känslan och vissa saker går bara inte att beskriva. Jag e nog fan kär i två stucker hahaahahaha

“I just have to say it once. You just need to hear it. I love you, Elena. And it is because I love you that I can’t be selfish with you, why can’t you know this. I don’t deserve you. But my brother does.”

— Damon Salvatore
Döööör lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback