Hellre röd än död 💀

Jag och Örjan tog bussen (för första gången) hem till min kusin! Så jävla duktigt han var. Morrade lite och skällde på ngn enstaka som han tyckte kom för nära. Vi var hos Natasha till 4 & fyfaaan vad jag brände mig över bröstet! Men jag bränner alltid mig i början innan jag får färg. Fast det brända lägger sig snabbt och blir en brun fin bränna ist!

Jag gick till Elin en stund i väntan på att Erik skulle sluta.. Vi solade lite på hennes baksida. Men vid den tiden hade solen slutat att ta så mycket! Vi gick inom konsum och handlade mat och gotte till kvällen och ESC ;) Elin laga lövbiff med sallad medan jag och baby var ute med Örjan :) sen var maten klar och esc började.. Danmarks låt är väl okej men inte mer, Sverige var lätt bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback