hes som fan

Riktigt jobbigt när man inte kan prata speciellt när det gäller mig som pratar heeela tiden typ. Rökte nog för mycket igår.

Jag och My åkte hem till Trine igår och välkomna hem henne som varit ute i 7 månader på resande fot vilket var super kul :D Sen bussa vi till stan för att se när Sebbe sprang i mål i springtime!!
Sen fixade vi oss och åkte hem till Pillan för att fira bästa Sanja <3 fick cp ont i huvet på kvällen men tror det berodde på att jag började dricka kl 13 vilket inte är det smartaste jag gjort men det gick över :) Blev utgång också, faktiskt riktigt roligt. Helsing Urban Cardinal sen bussen hem..

Kom nyss hem från Råå då vi har varit där och grillat hela familjen. Örjan och Viggo kom äntligen överens :D och öjje har varit så duktig hela dagen, stolt matte hihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback