Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma

Har haft en riktig go dag! Började med att jag och Emil gick ner till af på möte intervju och eng test :p kl 12 var jag och fixa mina fransar, gudomligt snygga! Sen drog jag och Elin ner i stan hon handla jag kolla på hahaha men jag visa henne allt jag ville ha ifaaaaalll hon tar på dig tomtens uppgift och ger mig en tröja eller två! ;) hahaha men imorgon får jag pengar <3 Erik tror de är slut på måndag jag tror att dem tar slut imorgon! Nä men allvar, måste hålla i dem till slutet av månaden...... Men mycket roligare att handla nya saker ju!


Följde med Elin när hon fixa sina nails, faaaaan vad jag vill ha neon orange eller gul omomomomggg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback