Natalie Örjan Sanne

Sanne kom hem till mig vid tolv, vi chilla rasta Örjan och så. Vid halv två åkte vi till posten sen hem till Sanne för att sola! Örjan sprang runt i hennes trädgård, han verkligen mös. Sen stack han hela området runt och tro mig mitt hjärta slog i 90! Men han kom när jag kallade på honom.. Drömde nämligen inatt om att han stack iväg med en annan hund men "de skulle bara fixa en grej och skulle vara tillbaka om en timme" haha så sjukt!

Gick till Elin en sväng efter Sanne där Michelle också va :D mysigt! Vi åkte till arken zoo så hon fick klippt sina marsvins klor och jag handlade dentastix till öjje! Nu väntar jag på att baby ska sluta så vi kan laga mat och mysa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback