Så jävla bra

Var gårdagen! Var nere på pitchers och såg CL finalen! Så jävla gött att Bayern vann!!!! Vi tog sjuan ner, så glömmer busschauffören stanna på knutan? Hur man nu lyckas med det? Så svänger han in bakom Harrys sen stannade han utanför pitchers, hur visste han att vi skulle dit där?

Efter matchen åkte vi hem, sen gick jag till Elin & Emil, för att sen möta upp min bror i stan! Fyfan vad kul jag hade! Vi avslutade kvällen på sirocco där vi stod och dansade som fan! Herrejävlar! Tänk om man hade haft det självförtroendet när man ska på jobbintervju! Äe måste sluta tänka på min dans, jag döööör! När vi sedan står i baren ska jag försöka säga ngt till Johan, så kommer där fram en tjej och bara, eh asså han har flickvän så backa typ hahaahahaha jag bara jotack jag vet det är min storebror??? HAHAHAHAHA helt sinnes.. Sen skulle jag ut och röka och då är det soluppgång så det var bara till att gå in igen hämta Johan och jackan sen taxi hem!

Var och käkade mors dag middag hemma på Råå, lovley! Världens bästa mamma skulle firas. Mamma, du är hela min värld, jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback