seg

Såg till min förvåning att jag glömt publicera förra inlägget så fick göra det nu ;) känner mig tröttare än vanligt idag.
Har inte ens gått upp ur sängen, men vaknade när baby gick upp halv åtta.. Höll på att somna om men så smsa Anna så det blev inget med det :(

Om ett tag kommer Natasha och hämtar mig och Örjan! Vi skulle sola idag, känns inte så nice bara 15 grader.. Får se hur det blir senare idag. I em/kväll ska jag träffa bästa Anna som är hemma någon dag nu! Så himla mysigt och kul! <3

Nu ska jag slänga i mig chokladpuffar m. mjölk sen borsta tänderna och håret. På tal om hår så ska jag snart sätta i löshår! Längtar tills jag kan ha totte en normal sådan :*

Örjan har förstått vad söndagar innebär👍😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback