Söndagsmys

Mamma hämtade mig tolv så drog vi till maxi sen mormor, hängde där ett tag <3 sen åkte vi till maxi igen och sen city gross :) nice att få handlat hem lite!

Erik drog och fika så jag och Örjan har precis myst och kollat på vampire diaries! Böla mig igenom hela avsnittet typ.. Vill se nästa NUUUU! Måste kolla upp om det är sista avsnittet för säsongen men det kan det ju inte vara. Har för mig att de brukar ha 24 avsnitt/säsong. Alltså jag är kär och jag är kär i Damon, helt klart! Asså fyfaaaaan vad sexig han är? Mitt hjärta slår så jävla fort när jag ser honom hahahahaha

Snart kommer Elin och jag ligger och kollar hockeyn! Älskar att chilla speciellt söndagar, de är så jävla chill 👍👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback