17 november

Fan vad snabbt helgen gick! Käkade tacos, drack cider och kollade idol och fotbollen hos My och sebbe i fredags! Vi hade så himla kul under matchen, skrattade som fan. Sjukt övertrötta.

Igår var jag och Erik bara hemma och mös :) laga pannkakor och såg film. Idag har jag inte gjort mycket mer än igår. Elin gick nyss hem, vi har sett once och bron :) nu ligger jag och mår illa i soffan & tror jag kommer bli sjuk. Vilket jag inte ser fram emot.. Hoppas jag kan sova bort skiten. Hoppas verkligen att jag inbillar mig.

Vill dricka ngt varmt, funderar på varm choklad fast te lär vara bättre.. Vi ska sätta igång en film nu, Prisoners! Får väl inta soffan i fosterställning, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback