Eriks födelsedag! 🎈

Var igÄng hela dagen igÄr. Frukost pÄ sÀngen, tvÀtta, stÀda och gjorde Àrenden i stan och sen kom Eriks familj pÄ fika. Erik vill alltid ha prinsesstÄrta nÀr han fyller Är, den Àckligaste tÄrtan pÄ jorden. SÄ jag kÀkade lite ballerina istÀllet ;)

Vid halv sex kom mamma stig Nicole och Benjamin och vi kÀka middag :) sen mös vi i soffan med efterrÀtt och idol! Joel och David kom ocksÄ en runda efter det, sen dÀckade jag i soffan.

Herregud vad Örjan Ă€r trött, han vill verkligen inte gĂ„ upp, han var igĂ„ng hela tiden igĂ„r nĂ€stan sĂ„ inte sĂ„ konstigt. Och sĂ„ regnar det nu, han hatar regn haha. Klockan 16 kommer Janne och hĂ€mtar oss sĂ„ ska vi kĂ€ka middag hos Eriks familj. Örjan ska trĂ€ffa Victorias hund sickan idag sĂ„ himla kul! Nu ska jag tvinga med mig öjjeböjje sen ska jag koka Ă€gg. IkvĂ€ll blir det drinkar i mĂ€ngder med tjejerna, ska bli skit skoj! :D


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback