Känner mig stel

Var och tränade med Kajsa vid tolv idag, älskar att köra spinning core! Typ det bästa! Sen pw jag hem (upp för backen) för att sedan ta bussen till hermods och möte! Snackade om framtiden och att jag ska börja läsa eng b, Asså varför hade jag inte det i skolan? Idiot som valde mediepaketet ist för studiepaketet meeeen meeen.. Fick mejl idag om att jag blivit antagen och börjar den 25/11 GÖTT! Sen ska jag bara göra högskoleprovet. Skulle gjort det nu den 26 oktober men sket i det, lär få as dåligt på det! Sjukt störigt att jag inte gjorde det nu i höst....

Känner mig sjukt stel i kroppen, lär inte kunna gå normalt imorgon av träningsvärken som jag lär få! Nu ska jag och babe se film, måste sova snart jobb 7.30 imorgon :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback