Nov. 04, 2013

Vi hade en riktigt trevlig drinkkväll hos My! Alla bjöd på super goda drinkar, jag bjöd på rosa pantern och Kajsas var lätt godast. Hennes drink kom på första plats, sjukt rättvist :)

Efter hermods åkte jag ner i stan och mötte Erik. Vi drog till lärcentrum, jag vill plugga eng b på distans så skickade in en ansökan till den kursen. Påbörjade samma kurs för 2 år sedan men sen hoppade jag av vilket jag ångrar nu ;) men det är bara på det igen! Sen drog vi till oj och handla soppa sen luncha vi hemma i vår soffa. Såg klart breaking bad, en av världens bästa serier.. Känns tråkigt att den är slut faktiskt! Det har verkligen varit en slapp dag vilket har varit hur skönt som helst.

Har fått jätte ont i min axel nu ikväll, skit skumt.. Inte alls roligt, får vila den tills morgondagens träningspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback