Hela huset står i lågor

Jag och Erik satt och kollade på idol när det plötsligt skriks och bankas i hela trappen. Trodde det var någon full idiot som inte blev insläppt eller ngt liknande. Sen öppnar Erik dörren och då får jag för mig att någon ska in i vår lgh och skada oss och ser bara hur Erik tar upp Örjan och springer in och tar kopplet och skriker DET BRINNER. Då hör jag hur alla gapar det i trappan och bankar på allas dörrar. Jag kutar ut med tshirt och barfota med nycklar i ena handen och mobilen i andra. Sen stod vi där ute i en halvtimme, 40 minuter innan vi kunde gå in igen. Tacka Gud att det inte var så allvarligt och tacka människorna från ett hus mitt emot som märkte detta! Läskigt när det var hos grannarna under oss det brann. Sjukaste är nog att dem var hemma och märkte inget? Tjejen stod och bakade kanelbullar i köket. De sprang också ut sen märkte killen att det var hos dem det brann och sprang upp igen och släckte elden.. Skönt att det såg värre ut än vad det var :) lär inte somna på ett tag! Läste på hd hur fel dem skrivit så Erik ringde dem och gav dem rätt uppgifter ;) duktig!

Nu blir det film! Hej o hå lingontå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback