Oct. 23, 2013

Igår efter jobb åkte jag och min familj hem till mormor för att fira hennes födelsedag! Jag och Natasha gav henne en leopard pyjamas som hon blev sjukt glad för <3 hon är en av de bästa kvinnorna i mitt liv och jag älskar henne så himla mycket, fina fina mormor ❤

Jag tappade min iPhone i golvet i tvättstugan i måndags och givetvis blev det en spricka i den!! Så jävla störigt. Men jag är ändå stolt över mig själv som har haft denna ett år utan att ta söder den. Fixade iallafall den idag, en på jobbets pojkvän gjorde det! Så skönt att slippa lämna in den och vänta 70år innan man får tillbaka den plus att detta var billigare! Så nu är den hel och fin igen :D

Ligger i soffan och kollar tv och kastar boll med Örjan, grannen under tycker nog inte om det lika mycket som Örjan gör :) Men så länge min bebis är nöjd så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback