Rango

Igår var jag och Erik hos Mitchell och Emelie där även Natasha ilaz och Mikaela var. Vi spelade spel och drack och hade det jätte mysigt :) mös lite med Rango också, deras kameleont. Var inte så kaxig när den fräste åt mig haha. Var hemma halv tre. Sen lekte jag och Erik mästerkockar, macka med bacon blev det hahaha.

Imorse vaknade jag av att hotellet ringde och ville att jag skulle jobba. Men eftersom jag typ var full fortfarande tackade jag nej! Vid halv tolv drog jag och mamma till väla och köpte lite kläder till oss själva och till Destan :) var hos Sanna nu ikväll och firade att han kommit till världen. Finaste lilla plutten ☺

Är så jävla trött nu, inte kunnat somna om efter jobbet ringde så nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback