Vill spy

Träffade Madde efter hermods. Vi åkte hem till henne och hängde :) mår illa av tanken över hur mycket jag har stoppat i mig hos henne.. Somnade på hennes soffan i 40min sen skjutsade hon mig hem!

Imorgon ska jag träffa Sanna och Destan :D och sen ska jag träna så in i helvete!

Varje dag sitter jag och kollar resor till Thailand. Tror ingen vet hur mycket jag vill dit, hur mycket jag behöver det. Jag blir så äcklad över tanken på att jag inte får lämna landet? Om jag varit 25 hade jag fått 20 dagar semester men vi som är under 25 behöver tydligen inte det?När man har akassa får man lov att pausa den om man vill dra utomlands men när man har aktivitetsstöd så får man inte det? Mina dagar på akassan tickar på som vanligt bara att det är försäkringskassan som betalar ut pengar till mig ist för handels när jag stämplar. Fan vad förbannad jag blir! DET ÄR BARA JAG SOM FÖRLORAR PENGAR PÅ ATT ÅKA INGEN ANNAN!
Sjukt sugen på att sjuka mig i 3 veckor eller skita i att jag blir avstängd i 45 dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback