8 september

Finns bara jobb i huvet nu förtiden.. Tre olika, men hellre de än inget alls :p

I fredags var jag på förskolan vilket är så himla kul :D när vi skulle iväg på förmiddagen fick jag hela ledet att sjunga "Natalie vilken magi aliababa" söta :) Sen har det varit jobb hela helgen fast på hotellet. Idag var första gången(hoppas sista) som jag plockade ungefär 15 tallrikar som skulle balansera på ena handen & tappar dem inne i restaurangen hahahaha jag dog! Allt bara åkte på gästernas ben haha, wooops.

Nu ikväll var jag, Sanna, Thomas och Sajmon i Ekeby och skulle gräva upp vår låda vi grävde ner för 10 år sen men utan resultat. Kan fan inte riktigt minnas var den är.. 17 steg eller 17 fötter från lyktstolpen det är frågan. Får dra dit igen med en metalldetektor, tredje gången gillt! :p

Trivs as bra i håret, ska dock slänga i mer hår på onsdag :) och idag har jag och baby 15 månader ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback