6 APRIL

Vilken helg, full av stress! I fredags stängde jag, vilket innebär att jag slutar 17.15. Sen drog jag och baby ner i stan och handlade doppresent till älskade Hampus <3 missade hans dop igår :( jävla högskoleprov. ZZZz vilket skämt det blev! Eller ja, jag kunde pluggat mer innan ;) men nu har jag äntligen fått tummen loss och gjort det :) efter provet städade jag. Blev sjukt sugen på vin så ringde mamma ;) <3 mamma och stig kom med vin och jordgubbar med vaniljvisp! Sen somnade jag gott i soffan! Imorse kom My och hämtade mig så drog vi till bakluckeloppisen. Fick sålt en jävla massa skit, hela säcken jag hämtade hos mamma 💪 nu ska jag fan bara chilla tills klockan ringer imorgonbitti! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback