Two can keep a sectret if one of them is dead

Så himla längesedan jag skrev här. Har verkligen inte pallat. Jag har hela tiden skrivit för min egen skull, så jag kan minnas vad jag har gjort. Nu kommer jag dessvärre inte minnas sommaren 2014 haha! 🍸☀️

Idag var det sista dagen på lillens kurs och han är så himla duktig :) nästa kursstart är den 13 september på lillens födelsedag :D det får bli hans födelsedagspresent! Det är så stor skillnad på honom nu och när vi fick honom. Men där är mycket kvar att jobba med men det är kul och det blir bara bättre och bättre! 

Imorgon ska jag lära mig hur det är att öppna med det varma på hotellet. Hur man sätter igång ugn, stekbord osv. Ska bli kul men sjukt nervös, ska kunna det tills på lördag :D då hoppas jag frukosten kommer gå som en dans 💃 håll tummarna! :* 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback