Upp och nicka sockerdricka

Känner mig lite mör i överkroppen efter rygg och magpasset igår. Ska möta My om en timme utanför gymmet och idag är det leeeegday! Love it.

Somnade på soffan igår vid halv nio och vaknade 22 sen gick jag inte och la mig förrän tio i tre.. Nicole och Benjamin sov här så vi satt uppe och snackade. Jag börjar känna skillnad i mina svaga armar. Man kan se mina biceps lite nu :DD och jag känner att jag kan öka vikterna osvvvv..kul med resultat! 

Efter träningen ska jag iväg och handla med Natasha och kl 17 ska jag vara ute i bårslöv hos mys fina familj på familjefest! Ska bli såå roligt! Jag och My ska byta presenter också :) har ju hunnit med att fylla år och fyfan vad man börjar bli gammal? Haha inte okej! Men det är gött att vi alltid har varandra att bli gamla med :* 

Nu ska jag och lillfisen på promenad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback