LÖRDAG

Så tråkigt det är att gå på penicillin!! Allvarligt talat, ingen träning vilket får en att känna sig som en valross.. Sen tror jag det var myyyycket längesedan ALLA mina vänner skulle dricka på olika håll och jag fick inbjudan efter inbjudan men fick strängt tacka nej! Fucking klapp på axeln natalie! Men ååh så sugen. My har frestat mig sen 12 idag.. Nu ligger jag här nerbäddad i soffan med min älskling bredvid.

Jag och My var i stan innan idag, gick och kollade och provade hur mycket solbrillor som helst. Hittade fyra st som jag vill ha :)  När jag kom hem fikade jag och Erik, sen drog vi till oktobergatan för god middag hos familjen Bengtsson! Vilken härlig dag, massa kärlek! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback