16/2

Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om hälsoprogrammet jag är med i. Men det blir inte idag. Jag har precis sovit i 5 timmar. Inte det smartaste jag gjort ;) ska upp 04, vet inte riktigt hur jag ska kunna somna om :p

Imorgon ska jag jobba till 12, sen ska jag fixa med min tipsrunda som jag ska ha på min fest på lördag :D kommer bli så bra. Ska bli kul och se vem som känner mig bäst ;) ska ha 25års fest med 90-tals tema 😎 längtar som fan! Ska bli kul och se hur alla klär sig. Själv så gillar jag 90-tals modet. Men vissa har tyckt det varit svårt och komma på hur de ska klä sig, men jag hade allt hemma ofc!

Får väl slänga mig i sängen, måste sova ngn timme till! Godnatt 🌙



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback