17/2

Var iväg och handlade till min fest idag. Typ det sista. Sen är det bara lite smått. Funderar på att göra godiskaktusar att ha på borden :) men får se hur det blir. Kommer verkligen bli discokänsla över det hela. Alla kommer få en stämpel på handen när de kommer, sura och salta S, discolampa, tipsrunda, hela havet stormar, danstävling, marängsviss och förhoppningsvis Uv-lampa!! Hubbabubba, neonpennor, lysrör! Åh hoppas verkligen vi får tag i en sån lampa. Jag och Elin ska till kjell och kompani imorgon och kika vad dem har :) rökmaskin har jag lagt ner :/.. Men hade varit döbra om vi fick tag på en sån också! 

Blir inget inlägg idag heller om hälsoprogrammet :D det hinner jag inte. Ha de



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Uvglödlampa finns på chlasohlson för 15o pix

Svar: Köpte idag! Tack som attans :D
välkommen till mitt anus ;D

2015-02-20 @ 00:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback